Friday 10 May 2013

Kiss Goodbye...说再见。。。

I was listening to this video while writing this post..
Kiss Goodbye by Lee Hom!!
Lee Hom, a very talented musician/artist/singer/song-writer.
I hate goodbyes, never like them.
They are always so sad.
But we have to go through so many goodbyes. I always cry in such situations.
I really can't bear to say goodbye...in any situation.

写这一篇时,我正听着Kiss Goodbye。
王力宏真是非常有才华的音乐人。
我很讨厌离别,从来没有喜欢过。
每一次的离别都很难过。
但是人生要面对很多次的离别。
天下没有不散之宴席,这个道理我懂。
但是每一次我都无法忍住自己的泪水。。。每一次都哭得稀里哗啦。
我真的舍不得,也不想舍得,不管什么状况。。。。。。


No comments:

Post a Comment